.......

image44


image45
hålla var ett tag sedan jag skrev.
händer en hel del, är ju som sagt kvar i skolan ännu :)
känns toppen fortfarande, bra klass har jag också helt klart ett+
finns dessutom mycket vackert runt omkring också ;)

imorgon blir en kort dag för mig.
börjar halv 10 slutar 15 :) känns skönt ,
ska en sväng på stan och glo då behöver nytt ;)
 slängde ungefär halva garderoben för någon dag sedan.
känns det som iaf !!



har ramlat och slagit mig också, så har lite problem att gå fortfarande,
och blåmärken i händerna och knänen , men sånt hör ju till
får fan skulla mig själv faktikst. kunnde ha slutat mycket värre änn det gjorde,
ska vara glad att jag lever, ;)



image46


Ciaaoo !!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas händerna och knäna blir bra sen du ramla marie:) och tur de inte vart värre =)

2007-08-30 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0