i can always make you cry.

image34

stan idag med emmsi :)
shoppat lös som vanligt men skulle lätt kunna köpa mer imrogon.
var till läkaren och fick min första spruta fort gick det, var och käkade frukost
sen fick jag för mig att klippa mig vart så otroligt less på mitt hår som jag inte hade plattat.
så vart en sväng på drop in, vart helt okej klippning faktikst.,
blir att jobba imrogon och resten av veckan också skulle jag tro.
får stå ut med min käraste jobbar kompis kuuul.
men men bara några dagar kvar nu sen slipper jag henne ett bra tag.

dagens inköp vart
4 linnen
en kofta
underkläder
hårprodukter
och smycken
skippade daremot skor idag
lite ånger men.

helt nöjd faktikst. rea dessutom så man har pengar kvar. ;)

image33



Ciaooo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0