irrroooni


haft världens sämsta dag .
bråkade med mamma första jag gjorde, sen är ju malin på jobbet så jävla jobbig
tur det är fredag imorgon så jag slipper henne ett tag stååår fan inte ut mer :p
image24
fått min fiiin chocko phone idag :)
men den är fan ömtålig kommer gå dåligt för mig alltså . haha
ska in till stan på måndag med emmsi ska och ta min spruta och sååå :)
ska in på aeon och fixa ny tatuering också vill bara göööra den nu

försöker få tag på yvve också , men inget framsteg där inte ,:(
och hon flyttar ju snart också får man inte träffa henne på nån månad.
men sen får det bli en fest tillsammans igen när hon kommer hem på besök nått lov:)
fyller ju år snart också 29 dagar eller nått sånt kvar bara
då blir det middag med vin , helt sansad kväll ska det vara , lungn och fin :)

åsk väder, malin var rädd ,
jag fick inte leva om knappt röra mig så hon skulle höra mullret :p
ibland iundrar man om hon är från mars :D
i helgen blir det bara lungt. ingen fest för marie i helgen inte behöver en vit helg nu
sen börjar skolan får se hur det går .
har ingen lust alls till det , vill hellre jobba kvar nu när man vet att man får fast
käna pengar och flytta till lägenhet fååår se hur det slutar med det :)
men skulle vara perfekt,


nåjaaa, dåligt väder idag hoppas det blir bättre till veckan då är man ledig och ska bli bruuun :D


image25image26




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0