LK helgen :)

hallåå, lulekalaset hela helgen ,
torsdag vart ett en sväng in med camilla nicke sara och malin :)
men var så jävla kallt så drog hem rätt tidigt ändå.

fredagen förfest hemma hos camilla ,
skynda sig med sista bussen in till regnet :/
åkte faktiskt break dance ,två gånger hade lovat camilla innan att åka med henne en gång .
första gången var skit kul , men andra gången skulle jag hoppat ;) slutade lite värre.
men efter lite käk och så mådde jag mycket bättre.
sen blev det att traska hem med malin till svartöstan och sova där :)
ringde mamma så fort vi vaknade eftersom det inte fanns ett skit att äta där ,
pågrund av flytten ,

satt i malins "fula" gröna slingor när vi kom hem , image23
dom är inte snygga men hon är nöjd upp över öronen så det är ju huvudsaken :p.
sen vart det förfest hemma hos sandra med gänget , och piteborna ;) helt okej var dom faktikst.
drog in till stan åkte även karusell lördagen ,vet inte vad det är som hänt jag åker inte så där skit.
men enligt alla har jag ju inte varait mig själv dom sista veckorna , och det kan jag faktikt hålla med om :(
men ska bli ändring på det , jag måste bara komma fram till vad jag vill själv :)

men helgen vart helt klart lyckad ändå =)
ångrar den inte ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0