All i wont for christmas

IS YOU!


jobb idag gick riktigt bra, hade tänkt börja 6 men tod sovmorgon till halv 10 skönt :) vart fikets lucia glitter och glamor var jag idag riktigt lucia fin många komplimanger om det idag :)
fick 3000:- i handen idag av carruu snällis  :) imrogon blir det shopping!!!!
hemsk dag med hotti idag, jag vet inte vad han säger men men verkade som att jag svarade rätt på nått bra för han vart glad iaf :D:D:D.. haha så kan det gå.
sen vart det hem en sväng, vidare ner till Malin, och kom hem och duschade sen,
ska snart hoppa i säng himlans trött efter allt trevligt prat med gammlingarna idag ;)
funderar fortfarande på om jag ska till skolan imorgon? någon ideé en dag denna vecka och sen inget mer innan jul känns lite jobbigt. tar kanske sovmorgon. tydligen hade alla på jobbet tänkt att jag skulle jobba imorgon med
dom glömmer att jag går i skolan nuuu :)
men vart inget jobb för mig imorgon hur som helst, men lördag och hela nästa vecka.
måste bara berätta om min lilla jul ren som jag har som pekare istället för den där tråkiga pilen :p
den är grymt sööööt :)


försöker nu få med mig camilla på stan imrogon, går sisådär ;)

image92



ciiiao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0