any other world


huvva vad jag är trött, vill bara ha loov nu, men en dag till att arbeta sen är det ledighet som gäller,
börjat klockan 6 två dagar nu fan så slut jag är, men skönt att man slutar tidigt istället då.
åkte till victor direkt från jobbet, käkade middag hos malin och sen somnade jag i ca 2 timmar,
hur skönt var inte det måntro ;). ska snart hoppa i säng, men har ju sovmorgonon iaf till 10 wiie,
ingen julkänsla alls heller, mamma hade stoppat upp granen också när jag kom hem ,
så där kunde jag ju inte vara med och hämta lite känsla. nåjaa kanske kommer,
PS tror jag kommer åka på magsjuka inom kort antingen det eller så är det nått annat som är fruktansvärt fel.


PÖSS
ciiiiao
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0