Can't tell me nothing


vaknade upp vid 10 av att emma studdsade upp ur sängen pigg som en stucken gris.
så vart att kliva upp slå sig ner med en stor kopp kaffe,
vart att sitta hemma hos emma några timmar innan jag drog mig hemmåt.
gårdagskvällen var ganska trevlig faktikst :) vart en hel del vin för mig!
men  vart ändå en tidig kväll, tod emmas nycklar och tog mig in till stan låste ju sen dörren och gick och la mig.
hade hunnit somna innan emma kom hem, och försökte väcka mig med att ringa både mobil och hem telefon. hon själv påstår ju att hon fick sitta ute i trappen ett bra tag, men jag gick minnsan och öppnade första plinget;)
helt klart lyckad kväll :)
image81
imorgon blir det att jobba, och tisdag dra igång med skolan igen!
en vecka kvar sen tar jag lov och jobbar istället känns helt okej med mig :)


I love you always forever
Near and far closer together
Everywhere I will be with you
Everything I will do for you


Say you'll love love me forever
Never stop not for whatever
Near and far and always and everywhere and everything
Say you'll love love me forever
Never stop not for whatever
Near and far and always and everywhere and everything



PÖSS
ciiiaoo !!



image84image83image82




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0