Deamons




såja tårtan var okej, och sällskapet trevligt nere hos Malin,
det var jag Emmelie Camilla Basse Elin och Sandra... vänta och vänta fick man göra tills paketöppningen;)
Basse lärde mig nya funktioner på ipoden det var nästan som att han gav mig en helt ny sak julklapp.
det var jätte roliga saker man kan göra ju spela spel och en massa shit ingenanning om det.
jag vet jag är lite trög och inte så smart. sen träffade jag Victor en snabbis också :)
nää måste faktikst hoppa i säng snart, ska ju faktikst upp och jobba om exakt 7 h.
sen blire tjejkväll med Emmelie Malin Sandra & mammi men hon ska bara käka
kvinnan måste ju få mat. + att hon gillar natcho tallrik och mina vänner ;)


soov gott :)
Ciiiaoo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0