Everything 's gonna be all right


vart tjejkväll igår med gammla gänget ;)
Emmelie Sandra Malin och Elin kom tilloch med förbi en sväng
det var oerhört länge sedan vi umgåicks alla 4.
det var iaf trevligt, vi åt En Massa . först middag sen vart det vitlöksbröd med vitt vin,
sen lussebulla med kaffe, senare vart det små tilltugg, inte ätit så mycket på väldigt länge ;)
om drog vell hem där vid 1 nångång tror jag. så jag och Malin hoppade i säng somnade ganska omedelbart
vart fruktansvärt trött sen lördagen sov endast 4 timmar och sen iväg och jobba.
idag har jag haft en värdefull dag verkligen, klev upp vid 10 käkade frukost sen drog vi till Malin för att fixa hennes ipod, som inte alls gick som planerat. sen somnade jag framför beck och sov ändå till klockan 4,
nu är jag hemma har käkat och väntar på BINGO LOTTO ;) hihi idag tar jag bilen :D


image97


ciiiiaoo !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0