feels like forever


lucia vete fan hur det en stavas det är hemskt!!!!
blir ingen vaka hur som helst, bara onödigheter enligt mig, livsviktigt enligt andra.
hade tänkt mig till skolan imorgon men vart jobb istället, det gör inte så himla mycket om man säger så ;)
money money och flirt flirt ;)
ska nog hoppa i säng snart så jag orkar. vart att baka pepparkakor ikväll hos malin :)
dom vart jätte söta och goda men klart, jag är ju proffs när jag jobbar på kondis enligt malins pappi.
Malin fyller år på fredag också, måste till stan panik, 4 helgen i rad nu nån fyller år, det är ofattbart och inte är det jag nån av gångerna ;)... så kalas på fredag, jobba lördag och mys med flickorna på lördag? var länge sen!

när jag bestämmt mig för vad jag vill ha, brukar jag få det också.
men med dig känns det som att det kommer gå åt helvete   ;)

image90

ciiiiao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0