´hurryyy


fick mycket uträttat igår, malin väckte mig vid 9
då hade hon redan duschat och såå , gjorde oss klara och vid 10 var vi påväg till dollar store.
var runt på alla affärer där omkring, sen fortsatte vi mot storheden, skippade stan faktikst.
hittade en hel del julklappar :D .. och lite till mig själv ockå måste jag medge men det var jag värd ;)
idag vart det mindre uträttat , vaknade vid halv 1, vart ute och gått en liten sväng,
kom precis hem nu vart hos malin , skulle egentliohen bara hem och hämta mobilen och byta skor,
ska dra ner till pappi nu på en liten stund ska käka där och gå igenom nå papper.
skulle vilja hinna hem innan 19.00 då miami ink börjar, men det kan jag ju glömma :s
hinner möjligen hem till 20.00 andra avenyn :D tre nya avsnitt på svt ikväll hur som helst längtat..


skulle vilja att det såg annorlunda ut på många sätt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0