I want yooou


var hemma idag orkar inte med skolan nå mera just nu,
planerat att vara sjuk fram till fredag sen nästa vecka ska jag jobba det blir bra :)
jag orkar inte med verkligehet just nu så jag stänger den ute ett tag!

gjort en beställning fram H&M idag :) längtar tills det kommer skulle hinna komma innan jul iaf..
är ju massa rea där också så vart sjukt billigt ;),, eller man fick mer för pengarna kan man säga kanske :p
nu musik msn, mina favorit låtar kan jag knappt lyssna på nå mera.
och har till och med vart tvungen att byta signal både på ringsignalen och medd signal på mobilen.
men det kommer gå över snart :) när jag får den jag vill ha :D


ciiiaoo !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0