INGEN chans!!!


vart i skolan idag i fasligt många timmar känns det som,
efter man slutat hade man en och en halv timmes hål innan omproven som gick på ett kikk..
det gick ju inte så fasligt bra måste jag säga. men nu var dom gjorda iaf, sen drog jag med malin direkt hem till henne, och vart där sen dess kom hem för en liten stund sedan.
imorgon blir det skola sen stan med jessica, :) ska hitta nån grej till pallan, och beställa tid på aeon, blir nu fansen färg i min tror jag blåå :). sen inväntar jag lördag är taggad för fest nu alltså. jag längtar ihjäl mig ;)
kommer bli super kul hoppas jag och det tror jag också :D:D

jag är så otroligt glad lycklig i hela kroppen :D vart ledsen alldeles för mycket för din skull.
så nu är det fasen slut med det, inte en gång till,. har vell blivit van :D
det ska nog inte vara du och jag johan, du vet att jag tycker bra om dig kan inte påstå annat,
det finns någon för dig men den personen är inte JAG :D


You questioned.. Did I care?
You can ask anyone.. I even said you were my great one..
Now it's.. over.. FOREVER !!
But I do admit I'm sad..
It hurts real bad..


ciiiiao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0