kärleken är inte blind



kom precis hem, vart en kvällsprommis med nellie och malin, innan det legat hemma hos malin och sett på
sjätte sinnet, oj vad man kommer ihåg att det var så läskig när man var mindre, det är ju ingenting nu haha:=
tidigare idag har jag umgåtts med malin camilla och basse, sen vart med malin och familjen på storheden
och handlat. vart förbi farmor och farfar också med en jacka :) jag har hunnit med en hel del idag,
men imorgon blir det banne mig sova ut minst till 12, snart är det nyår också men vill hinna med så mycket på samma gång, får se hur det blir tillslut :) nu ska jag hoppa i säng och läsa min nya tidning
hämtade förresten ut mina paket idag förtillfället ligger dom hemma hos malin,
men var iaf underkläder och en väska till mig, och en väska til malin :) dyrt vart det men vafasen lönen kommer snart;)

tjingtjong sov gott =)

ciiiao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0