let it die,


skola idag igen, känner mig så jävla duktig :)
och imorgon blir det detsamma, men slutar ju vid 11 skönt, nog för att jag ska och jobba direkt efter detså.
men jag gillar ju min nya jobb flirt så det ska nog gå bra ;),, HOTTIIE
men lördag måste jag var ledig för att hinna, tyvärr skulle behöva pengarna eller jag vill ha dom :D
ska ju jobba sista veckan så då rullar dom ju bara in skönt,
sitter nu och lyssnar på jul musik, och just sett dagens avsnitt av julkalernder,
ska vell hoppa i säng på ett tag måste vara pigg imorgon, och klassen är i piteå på lacergame puckon,
ska sitta ute sen i natten mitt i piteå och vänta på bussen hem 05:15,  hujja orkade inte följa med pågrund av det.


vissa saker kommer aldrig glömmas,
vissa minnen kommer aldrig suddas ut!
och dom minnena vill jag bära med mig med glädje :)

The saddest part of a broken heart!

Ciiiaaoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0