Sexual Healing


en hel del shopping idag :) är väldigt nöjd,
vart blandannat tre linnen tre tröjor nya leggins, underkläder, stan imorgon också?
har inte riktigt bestämmt mig ännu, men har man inget annat för sig och ändå är vaken så bli det nog så ..
skulle gärna vilja ha nya skor också men det får nog vänta tills lönen kommer ..
julen har vart bra den också, fick en hel del fina saker,
sen har ju min mobil pajjat helt nu funkar inte ens att ha igång nå mera :(
jag är ganska deprimerad över det just nu, nåja mamma ska fixa detr där imrogon se vad som går att göra.
tills vidare för jag ha en gammal mobil den är ju super kul ;) skulle aldrig sålt min gammla ..


nu ska jag hoppa i säng, ha det bra tjing tjong!!


ciiaoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0