you spind me round


faan så segt det var att kliva upp imorse, feber och jävlig var man dessutom, hoppade in i duschen i hopp om att må bätttre, det funkade si sådär, tog mig iväg och jobbade iaf,
hemma i sängen blir det inte mycket till pengar inte, och jag är i stort behov, blev sen en sväng ner till malin sett julkalerndern tycker det är så söööt :) man kan som inte heller föreställa sig hur det kommer sluta riktigt ;P
imorgon vet jag inte vad som händer skola eller jobb eller rent av vara den sjukling jag är?.

ska beställa massa från hm imorgon malin skulle vara med på det =) super bra!
dessutom hittat ett par skor jag vill ha på nån jävla dyr sida ;)

image85 2000 :-  jävla kronor alltså det är inte värt det?
när det fan finns på din sko för typ 300!!! dom är inte ens snygga :D:D
får lönen imorgon så kanske blir en runda på stan ändå =)

du är min dröm bli min verklighet!

PÖSS
ciiiaoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0