i dont need you anymore,

haalllååå:)
sista dagen man jobbade denna vecka då.
börjar först på onsdag nästa vecka igen fyfan vad skönt :)

var och hälsade på anders i nylägenheten igår så jäkla fin var den men lite liten för min smak ;)
men jag tar det ändå :P . ska dit på måndag igen och hjälpa han lite tänkte jag .
håller på att packa nuu , går vell så där bra , mamma tvättar så väntar på kläder :) wiiiie
pajala imorgon laddad till 1000 :) kommer bli super i helgen alltså
inga kattastrofer i år inte :D

fick håret jag har beställt idag :) skit fint är det ojojojo .
avis på att emmelie ska få ha det;) , det kankse jag kan fixa åt henne på tisdag
om det är någon som vill ha löshår säääg till jag fixar gärna :D

nåja ska plocka lite nu i ett och annat ha trevligt i helgen för det skadå jag ;D

BYYYYYEEE image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0