nu kan du få mig så lätt

håååkan hellström , sommar minnen :)
vart en svägn till jobbet idag , känns som att det var flera månader sen jag var där haha . image22
lämnade kontonummer och det , så får in pengarna om tre dagar troligen :)
dååå blir jag sten riiiik efterlänktade pengar.

sen har jag och malin vart hos sandra , 
förlängt hennes hår :) fick lite pengar där också så nu klara jag kalaset iaf :)
vart jäkligt snýggt faktikst, exakt samma färg och konsestens på håret var det .

nu göör jag inte allt för mycke t.
malin ligger och glor på tv ska vell göra henne sällskap .
blir att sova tidigt inatt , läkarbesök klockan 9:45 imorgon :/

laddad till 1000 inför lk också :D läääängtar


byeeeeee !! :)




image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0