playdoo

hallåå , :)
sitter hemma hos malin nu , tråkar på funderar om jag ska sova på ett tag
trött som fan har jag varit hela dagen .
vaknade upp hos malin imorse, vi åkte in till stan en sväng,
kikade runt och lämnade tillbaks körkortet till victor som han glömde igår klant jävel :p.
hittade ingenting på stan dessutom är kontot tooooooooooooooooooolt :o . inte sant slösat upp mer änn
10,000 på bara nån vecka  . jag som hade varit så jävla sparsamm flera månader nåja ,
nya pengar in på kontot på måndag hoppas jag på :)





bllir troligen fest i helgen igen :D , jag gillar fest vart inte ens för mycket efter förra helgen ;)
men få¨r se om jag okrar båda dagarna eller skiter i det imorogn hmm .
inget pdol för min del iaf inte . orkar inte slösa bort det sista jag har kvar den här helgen inte .

hämtat ut hår idag också :) s¨å satt i emmas slingor på henne , blonda och svarta vart rätt fräsigt ändå :)
ska sätta i mina kanskeimrogon får se vad som hinns med :)
så ska jag höra av mig till sandra och bestämma nån dag att förlänga hennes hår .

nåååå vad kul och intressant detta var :)
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0