Tempted

hallååå :)
sitter och lyssnar på musik och msn just nu . ska snart hoppa i säng
jobba imrogon lika bra att komma igång igen efter en veckas ledighet
vill inte men behöver pengarna .
fan vad pengarnahar runnit genom fingrarna den här månaden ,
har gjort hårförlägning på emmelie idag vart super bra så jävla snyggt :)
stolt över mig själv måste jag säga ;)



vill ha en ny kamera också ,
min är helt usel nu har vart med om mycket ojojoj :p
får se när jag hittar nån jag vill ha ska ha en ny mobil också .
men väntar nog med det till födelsedagen .
kusinerna kom förbi en sväng idag cokså hade vart på marknaden .
jag villha min cadillac tröja ;) men det får vara ett tag iaf hehe -
funderar på att hoppa in i duschen eller så tar jag det imorgon på morognen
så man vaknar har stägning med sommarjobbarna imorgon suck kommer behöva lycko piller för att klara denna vecka. ;P .

aja bara 2-3 veckor kvar så ska inte klaga ska se det från den ljusa sidan :P
man fåååår pengar att slösa upp:D haha .   



image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0