fiskarna i havet , och fåglarna på taket.

tjohhooo .
sitter hemma i malins vardagsrum och gör absolut ingeting.
håller på att bli frisk nu känns skönt :)
tar det så lungt som möjligt ska göra det resten av helgen också.
emmelie och sandra har vart här ikväll jag och sandra har bakat
vi är bäst i köket .

imorgon blir det middag tillsammans här också.
det är kul att vi gör nått tillsammans igen , det var ett tag sen
känns som att det inte hänt på väldigt länge .

och på torsdag drar viii :D yesyes
Malin Emmelie Emma Elin och Maria :D
vi kommer ha så jävla kul denna gång så det finns inte ord fördet :)
laddad som bara den är jag dessutom.

jobbar bara tre dagar i veckan kommer inte alls vara kul
allt kommer förändras . johannes kommer inte tillbaks den ända
jag tyckte om på det där jävla stället. kommer inte palla hela sommaren där nu
ingen ide att gå dit och må skit det var han som lyste upp dagen med att vara där , kommer inte va detsamma utan han . :(

nåjaa kommer att gå bra vi kommer ses ändå :) det måste vi.
ska iaf försöka nu första veckan och se hur det går
kommer få göra allt skit jobb alla jävla sommarjobbare där är ju så tröga
känner ingen motivation att gå tillbaks dit nu inte.
skönt att ha fått vraa hemma en vecka nu :) skulle lätt kunna skita i allt
och böra säga upp mig på en gång.
får se hur länge jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0