Like that no more,


when you look at me , i look at you.
lets make a diffrens ,


kom hem nyss , tod mig faktikst upp ur sängen
där runt 5 tiden , mått så fruktans svärt dåligt hela dagen bara sovit ,..
det behövvdes tod ledigt blir ledig resten av veckan skulle jag tro nu när man
dessutom blivit sjuk , värker i hela skallen och kommen ömmar inte alls kul
snart sprängs skallen tror jag ,

satt i mitt älskade hår igen i måndags :) känns super
vart inte allt för stor skillnad den här gången men jag älskar det iaf :)
funderar faktikst på att göra nå fräänt kankse slinga med nått eller så får se,
till hösten blir det iaf rött lite varstans i håret. bliiir fräkt som bara den det du

midsommar helgen har varit underbar men rätt pinsam ,
endel saker kunde vell fått vara ogjorda, men men gjort är gjort som man brukar skylla på ;)
men kul hade man iaf :)
var hemma med sara och hennes vänner på fredagen och grillade och sånt,
sen kom camila basse sandra yvve förbi dit,
blev en sväng in till stan johannes var snäll och körde oss.
men det får han då fan inte göra om, trodde seriöst min tid var kommen att dö .
han skulle minsann visa mig allt man inte fick göra när man körde i trafik,
lördagen var vi hemma hos malin också och grillade , sen drog vi en sväng till skurholmen på nån  fest.
rätt okej från början sen spårade även det ur. men men rätt lyckad helg iaf enligt mig :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0