Pusher:)

första dagen på jobbet efter en veckas slöhet.
det var rätt okej att vara tillbaks , men saknar att sova på morgonen ;)
nåjaa bara sex veckor till sen semester igeeen jipppii.
midsommar till helgen tiden går fooort nyss var det nyår :D

ska tydligen umgås med ms big sis och gänget.
inklusive att jag skulle övertyga min arbetskamrat johannes att komma :)
skulle vara rätt kul faktikst , men men vi får se 
 
dessutom är jag en stor jävla idiot , jag veeeeet förlåt
kan inte rå för att jag kan bli så jävla irriterad och förbannad
och brusa upp innan jag tänker.
det är tur att ni vet att jag har en massa ludd där inne som är ivägen ibland ;)
hoppas bara att jag ska kunna lära mig att prata och tänka först :D
ni betyder allt för mig och jag kommer alltid ställa upp för er
en vet speciellt vem detta är tillängnat den här gången ;)
förlåt bruuuuden  .


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0