bomchickaboooom


lördag igen, tycker att veckan har gått sakta men helgen kom fort.
hunnit med massa i denna vecka faktikst om jag tänker efter. jag har vart i skolan jag har jobbat
sovit hos emma, skolan igen vart hemma en dag förlängt håret igen känns skönt :)
och sisit men absolut det största jag har slutat röka.
5 års förstöring av mina lungor är nu över, och jag har köpt nikotin plåster,
jag vet faktikst inte om det funkar men man innbillar sig på nått sätt att dom faktikst göra det.
det här blir min tredje dag som rökfri, och jag kan inte påstå att det är lätt, det är tungt må¨ste jag säga
ibland skulle jag kunna döda för bara ett bloss men jag står emot, jag ska klara detta det är bara några dagar till sen är sugen förbi :)
sen har man ingen som tror på en att man ska klara det här, inte en ändå :o man tackar,
bara därför känner jag mig hur mottiverad som helst jag ska visa dom :D

nu sitter jag hemma hos malin och prinsen och jag kikar på karlsson på taget på bolibompa .
och han leker med sladdarna. Malin ligger och snarkar ännu, ska inte väcka henne hon var nog uppe sent.
själv gick jag och la mig halv 10 igår en fredag kväll. nåja då kliver man upp klockan 8 på lördsg morogn också..

får se vad som händer idag :)
ingen har nog orkart läsa dettta eller har jag fel .. hahahaha ..


PÖÖÖÖÖSSS CIAAAOOOO!!!!!

Kommentarer
Postat av: fiorella

Trevlig blogg du har :)

2007-11-17 @ 09:01:05
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: emmsii

bra marie att du slutat röka!!!:D jätte bra ;)

2007-11-17 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0