jag ser det snöar,

hallåå :)
vaken med tuppen, klev upp klockan 8 imorse,
just kommit in vart ute och gått morgon promenad med vovven :) snöar för fullt gör det också
då börjar man få lite stress känsla över dom där julklapparna som ska köpas också.
måste in till stan och hitta på nått bra, sen skulle jag vilja ha mina skinnhandskar också svarta, nu när emma har tagit mina favorit vantar :/ när jag behöver dom men men blir nog ett par nya sånna också.
idag tog jag ledigt från skolan, måste ju få vara det också nångång ;)
i helgen blir det att jobba från lör-mån så blir en lungn helg om kvällarna =) skönt det med,
nu ska jag nog hitta på nån frukost och plinga malin å höra om hon tag si iväg till skolan eller cokså stannade hemma idag.. får se vad jag annars hittar på skulle vilja till stan men känns en smula jobbigt.

pusselipuss !


Kommentarer
Postat av: emmsii

åååh älskar mina vantar ;)

2007-11-08 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0