No one but me

image73


tänkte bara skippa engelskan imorse, men vart snarare hela dagen,
hade på mig både jacka och skor sen vet jag inte vad som hände, men bestämmde mig tydligen för att sjukanmäla mig, så blev att vara hemma och glo på tv, sen kom mamms hem och vi städade i mitt rum, konstigt nog är det stökigare nu änn någonsin, drog fram allt och kastat massa, men sen fick vi för oss att åka in till stan och käka och sola, så lämnade allt och for från stöket, han shoppa lös lite på Åhlens också. smiiink smink och åter smink för nästan 500, men man kan säga som så att jag inte gick minus , hittade 420 kr igår i mitt nattugsbord när jag städade där, som jag helt hade glömt bort att jag ägde, såå gick ju + nästan =)

nu känner jag mig en anning bränd, men bli till veckan en sväng till otroligt skönt med värme och lite brun är ju alltid bra vackert. men jag gillar ju min spray nu mera effektivare och skonsammare ;)
i helgen blir det att festa mest troligen, men som sagt man vet inte jag har ju blivit en "toffel" enligt dom flesta.
men klart jag ska festa om det nu blir så =)
ska hoppa i säng snart skola imorgon ett måste hade jag tänkt ..
slutar ändå halv 12 såå skönt, blir vell då att städa upp klart i rummet, sen får jag se

PÖSSSSSHEJS !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0