Rama lama ding dong,


jag är så otroligt stolt över mig själv, jag har vart nu i skolan hela veckan :)
har missat några lektioner men iaf jag har vart där.
trodde ju att jag hade slutat för dagen så satt och pratade med emma och dom, men kom fram till att jag hade lektion, orkade då inte gå på den så gick en sväng förbi till johan och hälsade på :)
sen skulle stackarn till tandläkaren, drog hem och glott på tv mest, vart och solat nu en sväng men malin
hon känner sig som en solarie häxa, haha och jag bli kallad neger, men så brun är jag faktikst inte!!!

nää nu blir det inge mer sola på ett tag, men det är bara skönt att ha lite färg iaf och inte helt krit vit.
och värmen är ju otroligt härlig nu när det är så jäkla kallt ute huvvvaa..
skola imorgon men slutar redan 10:50 guuud vad skönt, slipper sista lektionen för jag är klar med allt :D
känner för shopping, men har inte råd med allt jag hittat och vill ha, måste fan börja köpa nå julklappar snart också. känns inte kul alls, vet inte vad jag ska köpa till nån, förutom mamma då som skrivit sin önskelista och hängt den på kylskåpet ;) nööördis...


PÖSS
Ciiaaooo!!


Kommentarer
Postat av: emmsii

marie du är neger ;)

2007-11-29 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0