Rehab...


har precis gjort klart min näthandel uppgift , ska nog fortätta med att renskriva min novell också så allt är klart imorgon, vart i skolan nu också i två dagar, känns så jävla skönt. NU ska jag skärpa mig med skolan,
jag vill verkligen vara med min klass ett tag till, det är inte samma sak som att umgås med gammlingar på jobbet.
ska dessutom ha samtal på tisdag med mentor och vägledare, kommer inte gå så bra kan jag tro.
pappa ska ju med nu också, faaan också 45 minuter. jag och mamma har en plan på att smita ut därifrån när han sätter igång med sitt sykologsnack. han vet inte ett jävla skit om mig och mitt liv, men när det kommer upp saker om skolan är han så himla bra och förstående , och världens bästa pappa !! JIPPIIII

nää alltså jag måste bestämma mig nu för hur jag ska gå vidare med mitt liv,
alltså jag klarar inge mer skit nu, jag är så stark juuu vart har den Marie tagit vägen.
hon som aldrig la sig för någon annan som inte tog skit och var sig själv.. ?
måste försöka hitta tillbaks dit nu, ingen trakkar ner på mig så har det alltid varit :D

Ciiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0