Chica !!



stan idag med emmsi :) vart lite smycken rättare sagt två par örhängen från ur och penn.
läste ut min bok igår, "det ska bli ett nöje att döda dig" med magdalena graaf,
så vart en ny kom idag "Callgirl" med Tracy Quan ska bli intressant att få börja med den kankse ikväll :)
gick till moster på jobbet och hämtade saker, fick en lila sjal och en stor stickad vit halsduk myyysigt nu till vintern.
ikväll blir det vara att ta det lungt känner mig jätte trött fattar inte varför har sovit sjukt mycket på sista tiden,
men det är vell nu när det börjar bli mörkare och ställt om klockan.
Nenja kommer på onsdag kväll mest troligen, ska bli sjukt kul att ha henne här i hela 9 dagar min älsklings vovve

har myspys här i mitt rum också, städade upp efter stan och tänt ljus så fint så :)
blir nog en stor kopp te ikväll framför tv :D riktigt höst mys.
har dessutom suttit och kollat runt på kläder på oliak sidor hittade bla : en kofta och en kjol


bara synd att dom var så jädrans dyyra så budgeten räcker inte till just nu :/
image80image81
















pöss  Ciaaaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0