Crazy for you

image72


vart hos malin och pluggat idag , kan hälften av min gloser iaf ;)
men hinner nog dom andra är ju först till fredag.
sen har jag matte prov på onsdag och näthandel torsdag. så fullt upp med plugg i veckan.
men sen är det lov en hel vecka och då ska jag inte ens ta hem en bok från skolan ska ha min veckas lov :D
imorgon blir det bara en kort sväng i skolan, en lektion och mentorstiden,
sen blir det iväg och jobba =) behöver pengarna förtillfället betyder dom mer än stuidebidraget.


tyck vad ni vill, gör vad ni själva vill göra.
men om ni inte har några bra åsikter att komma med om vad jag vill och gör
så kan ni hålla dom för er själva. det är nog jobbigt som det är just nu, behöver inte veta
vad alla andra tycker, låt mig då istället få fatta det själv och den ända som behöver ta skada av det är jag!
Man kan bestämma vad man ska göra, men man kan inte bestämma hur man känner..


image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0