Don´t hate on me,

hel dag i skolan .. är faktikst ganska stolt över det !
drog till emmsi på lunchen, sen tillbaks och var jätte duktig.
har vart hos malin nu en stund och pluggat till matte provet imorgon, kommer gå åt skogen
image75men men jag har försökt plugga nu så ingen kan säga nått om det.
mammi var snällisch och köpte en jacka till mig idag. dock inte min peak.
men nästan på pricken en lika dan röd :) nu kommer jag inte frysa i vinter.
ska på stan med emmelie imorgon och söka ett par varmare skor också.
sen ska jag tvinga pappi betala dom ;)
nån rättvisa måste det fasiken vara -
image76


image74



                                                  ciaaoo !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0