I want to know what love is.


sovmorgon trodde man ju att man skulle ta när man var ledig och allt idag.
men vaknade vid 9 iaf. nåja sova hinner man under veckan :)
blir fest också någon dag här som kommer emmelie har fått lov att fixa det .
blir säkert skit kul, imorgon ska jag till moster och barnen, ska klippa och färga hår blir nog bra.
sen vet jag inte vad jag ska hitta på. hade egentligen velat shoppa imorgon men men har man lovat så.
får ta shoppingen på måndag kanske,


image79





nya skor
ny väska 
nytt smink
skinn handskar , svarta!

står hägst på listan just nu :)


nåja, ska snart hoppa i säng, planerat att vara hos moster imrogon vid 12,
eller iaf vara på väg då ;) ... förresten jag är rätt smart, skulle visa till mamma att jag var smart
så sa hon okej 5ans gånger tabell. jag : 5 10 15 14 13, HAHAHA , hon har fortfarande kul åt det där =)
men man kan inte vara både smart och vacker ;)

ciaaaooo !






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0