Love is wicked



en helt okej dag faktikst, skolan en sväng en lektion sen lunchade jag med malin och emmelie på stan
tillbaks till skolan med en lektion och ett prov sen slut för dagen :)
och nu har vissa looov fasen så skönt alltså,
vart hos malin en sväng när jag kom hem, snackade lite grann och jag var sur men jag har rätt till det!
sen hem och käkade av min sallad som jag bjöd till middag igår så himla goood måste göra en ny sats snart
vart och handlat lite nu ikväll. köpt ett nytt schampoo märke som jag måste prova.
värkar vara super för mig har alla produkter med det märket också som är citr'e shine =)


ska snart hoppa i säng är trött. men man kan ju sova ut imorgon,
sen kommer moster förbi också.
hörde nu precis att jag vart uppbokad på klippning och färgning av hår på min kusin i helgen.
jag är glad bara jag får klippa som jag vill ;)




du behöver inte be mig om att du ska finnas i mina tankar
du finns där ändå hela tiden    ♥

 

http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=1699 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0