Nytt inlägg


vart ingen skola överhuvetaget idag!
tod mera sovmorgon och sen iväg och jobba istället.
men innan det han jag träna pilimage70ates och koka soppa till lunch mumms,
rätt så lungn dag på jobbet var det också, endel sena lunch gäster men inte mkt mer.
känns skönt att få lite pengar sen =) .. får se om det blir att jobba mera i veckan kanske torsdag och fredag.
lördag vill jag fasen inte jobba, men får se hur det blir skulle behöva dom där slantarna nu..


har bestämmt mig för en peak jacka nu jag ska ha till vintern. en röd tror jag nog :)
får se när det blir av då. och den kostar ju lite grann också så lär bli några lördag framöver.
dessutom väntar jag ännu på att min jacka fram h&m ska komma som jag beställt för rätt länge sen nu :/ booorde komma vilken dag som helst !!

imrogon blir det skolan iaf. har endast massa små kurser imrogon känns skönt :)
avslutar dagen klockan 14:45 kanske tar en tripp på stan men skulle behöva låta bli det
kankse lämnar kortet hemma för säkerhetskull ;) hihi ..


ciaaaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0