PAIIIN

jag orkar seriöst inte mer,
varför alltid när det gått över kommer det tillbaks igen,
kommer det alltid vara så eller slutar du nångång?
kan du inte bara vara ärlig om du nu måste finnas i mitt liv,
eller lämna mig ifred så jag slipper må så jävla dåligt hela tiden.
ingen fattar vilken smärta det tar på mig just nu. PAIIIIN !!!!

kommit hem från jobbet för ett bra tag sen nu, sköönt
fan vilken ångest jaghade imorse över att gå och jobba denna lördag.
men det gick bra. tiden gick otroligt seeegt och det var inte folk men men pengar pengar =)
ikväll ska jag bara vara hemma, ska fan gå och lägga mig efter middagen sen ska jag inte kliva upp
fören imorgon kväll. då jag ska förflytta mig till emmsi.
eftersom jag ska upp så tidigt på måndag och ta min andra spruta.
passar bra då att sova i city ;)... nära och bra till både doktorn och skolan sen =)

ciaaao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0