Pärlor åt svin


mammi väckte mig vid halv 10,
tack så mycket men jag började kvart över 8 imorse,
så nu ids jga inte åka dit ännu. ska åka så jag hinner snacka med studieväglerader,
sen ska jag göra data prov klockan 3, kommer ju gå åt skogen med det men men .image71
får se vad som händer efter det, kanske blir stan en sväng eftersom jag hade tappar mitt bankkort igår :/
satte mig dessutom på fel buss när jag skulle hem, så missade min bara att vänta på nästa då.
suck hade ingen kul dag igår inte, + en jävla mens verk det har jag fortfarande och inga tabletter heller.
nåja får försöka klara mig tills jag kommer till skolan.



jag har påbörjat mitt nya liv också=)
det har gått bra hela helgen och så, nu kommer helvetet tillbaks tror jag.
men eftersom jag inte är samma som förr så klarar jag av det ABSOLUT =)
ska inte fälla en ändå tår nå mera pågrund av dig i´ts over !!!

ciaaaoo !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0