shymponiiii


tillbaks i skolan igen, känns helt okej efter första dagen iaf.
får se hur länge jag pallar denna gång. men ska verkligen försökaimage68
det värsta är ju nu attjag blivit döds förkyld. på börjad halsfluss också ..
kommer ju aldrig kunna vara hemma och sjuk nu inte, då blir det inge mer skola för maries del..
nåjaa, sen drog jag till emmsi lämnade mina böcker. drog till sub och käkade med lisette.
malin kom och käkade middag med oss idag trevligt när hon bjuder in sig så jag måste laga mat. ;)
sen kom camilla så vart med dom hela kvällen tjattrat på.
mammi bakade bullar också så vart att käka en del ;) .. ska nog snart hoppa i säng, känner mig inte alls pigg måste jag säga ,, =/


betty davids eyes - loooove !!!


ciiaaooo !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0