bingo !!!

sitter och funderar på om man ska käka nått idag.
känns väldigt jobbigt att laga nått faktiskt.
vart en lungn hemma kväll igår i soffan framför tv med malin.
jobbade på dagen så gick jag och la mig tidigt igår också guud vad skönt det var.
men så vaknade man vid 8 och var piggg som tusan.
lyckades somna om men då ringde ju tydligen andersson vid 10 och väckte mig orkade inte svara
men kunde inte heller somna om.
sen kom malin och käkade lunch med mig. eftersom jag hade råkad göra mat för ett helt kompani ;)


nu kommer snart emmelie ska spela bingo lotto med mig.
jag ska ju faktikst vinna en bil ffs :D:D håll tummarna för mig iaf !!


image63


blir skola imorgon iaf, känns inte alls kul men
är tydligen ledig på tisdag om nu malins yträckningar stämmer.
lär ju få se det imorgon, skulle vara skönt iaf.
har sett en fallande stjärna igår och en trollslända idag och ett "flygplan" man kan aldrig önska för mycket.
önskade mig samma sak alla tre gånger iaf. hoppas bara på att det skulle kunna slå in.
finns en liten chans men det är nog vääääldigt liten skulle jag tro tyvärr :(


ciaooo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0