do you know,


kommer precis in genom dörren,
vart och umgåtts med emma malin lissette och elin :)image57
blev bara att ta det lungt ikväll med popcorn framför tv'n
har storstädat idag hemma också, stoolt över mig själv mammi var hem och berömde mig också ;)han
ska sova ensammen inatt fyfasiken vad skönt i min egna sääääng wiiiiiiee.
hänt nått mera? nä skulle inte tro det, är allmänt irriterad på folk idag.
varför kan inte bara göra någonting rätt nångång?
känner iaf en lite lättnad kan man säga, du ska inte få finnas i mina tankar nå mera,
valet är ditt,jag gav dig en enda sista chans vad gör du? sabbar det så klart!
men det är inte jag som mister nått, det är du som gör ännu ett misstag så klart.
du kan göra vad du vill för mig betyder det ingenting nu. jag bryr mig inte alls :D känns helt underbart !!!


                                   ciaooo !!
image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0