hate that i love you...


vann inte min bil igår på bingon inte :/ suuurt.
men vinst vart det ändååå :D en ny lott så måste ju spela nästa söndag också :) wiiiie!!!
då ska emmelie också ha en lott =) jag ska hämta ut min imorgon redan .image64
vart en sväng till skoln idag en lektion på morgonen sen hål till 2, det orkade jaginte med
gick en sväng på stan med jessica pallan och julia.
sen åkte jag till jobbet hämtade käk och väntade in Sara, sen drog vi hem och käkade, och fixade håret
på henne, förtjockning :) fyfaan vad nöjda vi vart båda två. shit måste bara få skryta lite
och säga att ingen hade kunnat göra det bättre och snyggare;) för det var otroligt fiiint :D
vinnar lotten;)


sen städade jag undan lite och drog in till stan igen,
träffade emma emmelie och malin , tog en fika med dom :) köpte också ett par till plysch brallor :D
jaaag bara älskar plysch faktikst :D nu har jag svarta rosa och LILA :D vart ingen kofta till dom lila idag men.

ska snart fixa nån mat mammsi kommer hem och äter :)
imorgon är man ledig från skolan, så ska passa på och jobba lite behöver mer money;)
nåjaa ska plugga med emmelie efter maaaten, eller får se vad det blir, det är så trist att plugga.


image66image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0