La da da da

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket image67
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now ! :(



jobbat idag rätt lugn dag, men man är helt slut efter att ha var medmalin i 7 timmar.
suuck tur att de bara blir varannan måndag nu :) det måste jag försöka stå ut med,
älskar pengarna för mycket för att inte göra det ;)
jag coh emmelie vra flitiga idag klev upp 7:30 och gick utoch gick en timme.
sen hem och duscha av mig och iväg till jobbet.
längtar tills lönen kommer igen , har börjat få lite mer ordning på min ekonomi igen =)
och fort går det, både att få dom och slösa bort dom...





ciaaaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0