one word,

ett ord kan förstöra en hel del,

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta,
vet inte om jag mår bra eller dåligt.
finns inte så mycket att säga men jag hoppas det slutar bra !


har byggt ut min tatuering nu :) vart helt okej faktikst
inte som jag hade tänkt mig men faktikst nöjd
det är ju huvudsaken iaf =). skippade skolan idag igen
orkar verkligen inte med att åka dit nå mer, men ska göra nytt förök på måndag
ska försöka med hela nästa vecka. och jobba imorgon blir det också.
behöver pengar nu faktikst knappt ett öre kvar,
nä ska inte överdriva några tusen kvar har man ändå :)
men min bejbis kommer ju snart måste ha råd med henne också.
längtar som tusan hoppas bara det blir snart =)
paras nu chillivipp !!!


nåja ska platta håret och klä på mig nu.
kanske få nått gjort idag, slö som man är just nu.. suck.



                           saknar mina små älsklings grabbar =)          

image60










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0