sweething,

image52


sitter här och gäspar,  ska snart hoppa i säng tror jag,image51
skola till klockan 17:00 idag, det tar på krafterna kan jag lova.
gick hem till emmsi och lunchade med henne idag:) glamorös mat nudlar ;)
men vi är ju studenter!
jag har ont i både huvud mage och fötter, kan det bli värre? jo faktikst.
sen har jag vart och rännt med mammsi lite hon skulle köpa nån tavla ovanligt :D.
fick mig faktikst också en tavla så suuuper fin.
ELVIS har hängt upp han brevid sängen, så får sova med han inatt avis?:)

                                                                                                                                                                             sweet!

i helgen blir det att käka middag och pimpla vin :)
fått mitt go vin idag endast sara som kan köpa det så man får passa på.

är dessutom rätt så jävla less nu också.
på en viss person, inga namn behövs nämnas.
men jag tänker inte bry mig nå mera, tänker fan inte vänta längre.
om du tycker att det betyder nått den här gången så visa det för fandå.


image53image54
                                          you understand me ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0