Äntligen !

äntligen kan man blogga här igen :) för er som inte sett det så har jag skrivit av mig lite på min andra blogg medans. http://jagmariel.bloggagratis.se /!

har hänt en hel massa nytt, ska försöka sammanfatta endel.
hittade då min älsklingsklänning för mina checkar på hm :) blir nästa party det!
sen var det nog den bästa festen på länge i fredags att det kan vara så kul i gammelstad det trodde man inte;)
och igår var jag och tatuerade mig med jessica, vart en ny för mig på ryggen!

nu sitter jag och försöker få liv i camilla jag vill ha med henne på viktiga ärenden idag
men antingen sover hon vell ännu eller så är hon kanske i skolan? kan det vara möjligt hih
fyllt i lite papper om folkhögskolan nu måste fixa foto och skriva om mig själv och min syn på framtiden det är där jag behöver camilla som ska göra samma sak! ska ta mig en kaffe slurk nu och sen börja göra mig klar och fara in mot stan och arbetsförmedlingen!

image162
så ser nya tatueringen ut kankse kommer en real bild senare men det har jag inte hunnit med!
tecknena betyder. Man lever bara en gång!    så sant som det är sagt enligt mig!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0