den 12 april 2008

God morgon eller kanske man ska säga dag! sitter iaf med morgonrock nyduschad, har målat om naglarna och druckit kaffe så snart är jag redo för dagen. ringde precis mami och bjöd henne och hennes "karl" på middag.
får se vad det blir.. hunnit ha diskussion med Malin också över telefon som sagt vi bråkar aldrig vi bara diskutterar, och det slutade med ingen stan och hon promenerar ensam, ungee!!
jag har planer på att ringa min läkare och boka om en ny tid på grund utav hemliga skäl !! ;)
nä nu ska jag fortsätta med mitt städande ska till och med ta fram damsugaren tror jag ha en bra dag allihopa!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

oj, det känns som det är det enda jag skriver om! Eller vad menar du? :)

2008-04-12 @ 12:21:04
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0