den 9 april 2008

sitter och tar igen mig efter jobbet kom hem för sisådär en timme sen, hunnit äta mat som jag fick med mig hem skönt att slippa börja med sånt iaf! vart ingen shopping idag på stan men lika bra är vell det,
tjänade i och för sej 200 kr idag av att ge Malin I tre sommar linnen så nu har jag lite att röramig med ett tag tills lönen kommer :). Men seriöst vad är det för väder? vart tog solen vägen jag blir depp när det bara kommer mer och mer snö vill ju ha sommar nu !! det som rör sig mest i mitt huvud nu är sandra 18års party jag vet det är en månad kvar och jag hoppas bara på att snön är bort så jag kan ha min planerande outfitt ;) jag är ute i god tid.
är dessutom valborg snart som jag vart påminnd om i morse av en sötnos, men som planerat ska jag inte göra nånting på valborg men planerna kan ändras vi fåår se !! nu ska jag hoppa in i duchen sen blir det nog tv tittande resten av kvällen, jobb imorgon och fredag!  ha en trevlig kväll allihopa!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är då alltid i tid med din outfiter ;D
Längtar med osm satan till partyyt!!

2008-04-09 @ 20:35:54
URL: http://pemmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0