Fredag kväll!

arbete idag gick hur bra som helst, endel jobba kunder och några onödiga timmar men, hade stägning med sara det är alltid trevligt med sällskap i ens egen ålder! just sett klart film med Malin för ovanlighetens skull vart den BECK ;) haha, men faktikst en som vi inte brukar se skarpt läge, ska vell kila och vara social med henne innan hon somnar. sen blir det nog nanna kudden för mig! förresten såg så kan det lå¨ta igår när jag skulle sova, det var hur bra som helst, linda bengtzing och brolle jr på ena laget, har aldrig tyckt om någon av dom särskilt mycket, men brolle växte i mina ögon han är skön och faktikst sööt! det kunde man aldrig tro skulle komma från mig men han fick en massa +, och låtarna dom körde ojojoj!!!  ha en trevlig kväll!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: .,.,.,.

(L)(L)(L)

2008-04-12 @ 01:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0