Fredag/ slit

jobb idag, skulle sluta 2 men kom mig inte hem förren 5, nåja man får tänka pengar! :)
ikväll ska jag göra absolut ingenting, tänkte kanske hoppa in i duschen nu sen bara ta det lungt,
är helt slut i hela kroppen och ont i magen hujja.. imorgon blir det mest troligen staaan vill ha min hängsel kjol
kan inte släppa tankarna på den, nog för att lönen inte kommer fören på vääldigt länge men jag får leva på vatten och bröd tills dess ;) .. nu kommer snart Malinoch ska göra mig sällskap i mitt slappande , Trevlig kväll allihop!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

vadå inte göra nånting? de är fredag fan öppna bärsen hallå?=D klart jag skriver blogg föresten haha

2008-04-05 @ 14:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0