fyynd!

vart stan idag en sväng, hade tänkt ta hem den där kjolen jag drömmer om men istället för att lägga alla pengar på den så köpte jag istället en jacka en bh och ett linne för mindre summa:) det kallar jag att fynda!!!
har precis blivit klar med att skicka vinnar mail på Tradera! tjänade in lite slantar där.. närmare 300kr rätt nöjd.
set ut som att de blir en runda på stan imorgon igen, ska sälja ett linne till Malin i, och byta väska med Emma
man ledsnar fort på sina väskor då är det bra att ha en lika väsktokig brud som jag till vän så man får variera lite.
nu ska jag ta en rök och försöka göra mammsen lite gladare hon är fly förbannad nu igen på mig men det är hon ju jämt så ingen nyhet precis hihi...  sen blir det nog sängen för mig.. God natt allihopa!

ciiao!




Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag fick bo hos dig i vecka så skulle din mamma aldirg behöva vara arg ;)

2008-04-08 @ 23:49:16
URL: http://nolida.blogg.se
Postat av: Marie

ojojoj vad du misstar dig Malin, en dag sen skulle det vara köört för dig med!

2008-04-09 @ 00:03:30
URL: http://www.jagmariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0